Špeciálne ocenenie: Superfeed

Mediálnym partnerom špeciálneho ocenenia SUPERFEED, ako aj celej súťaže je online magazín NOIZZ.

Cena: Noizz sa rozhodol pripraviť ako bonus zaujímavú súťaž pre všetkých víťazov ocenení WEB (7 víťazov). Tí budú odprezentovaní na www.noizz.sk, kde prebehne po skončení súťaže extra verejné hlasovanie o najlepší blog . Víťaz hlasovania získa cenu NOIZZ a to mediálny priestor v hodnote 1000€.

NOIZZ.sk je urban online magazín, ktorý píše pre generáciu C o zmysluplných a inšpiratívnych veciach. Rád ich aj podporí, keď v nich vidí zmysel. Zaujíma sa o lifestyle, filmy, hudbu, módu, ekológiu a vyjadruje aj názor na spoločenské a aktuálne udalosti. NOIZZ funguje ako medzinárodný projekt a nájdeš ho v piatich krajinách v Európe. Najskôr vznikol v Poľsku, potom na Slovensku, v Srbsku, v Nemecku a v Maďarsku. NOIZZ na Slovensku vznikol v roku 2016.

NOIZZ.sk má za sebou niekoľko úspešných kampaní. Začínal s kampaňou #AcceptingDiversity, ktorej cieľom bolo poukázať na toleranciu a zničiť stereotypy, ktoré stále v spoločnosti pretrvávajú. Vybrali si 6 ľudí, ktorí žijú na Slovensku, sú tolerantní a majú talent. Každý z nich sa niečim odlišoval, no poukazoval na to, že nejde o to ako vyzeráš, ale čo máš v hlave. 

Nakoľko sa zaujíma aj o ekológiu, vytvorili kampaň s názvom #ThereIsNoPlaneB. Jej cieľom bolo ľudí informovať a vzdelávať o ekologických problémoch nielen vo svete, ale aj na Slovensku. Priniesli množstvo článkov či už išlo o rozhovory s ekológmi, klimatológmi či neziskovkami, ktoré sa problematike venujú. Podporili množstvo ekologických eventov a vytvorili aj svoje vlastné. 

Jedným z nich je SWAP, alebo výmena oblečenia, ktorý pravidelne organizujú v spolupráci s voňavým sekáčom Nosene. Uskutočnili ich už niekoľko vo viacerých mestách na Slovensku a tešia sa veľkej obľube. Druhou sú diskusie zamerané na ekologické témy. Pozvaní sú odborníci na danú problematiku a či už formou prednášky alebo diskusie s nimi rozoberajú témy o udržateľnosti.      

Vrámci ekologickej kampane spustili aj projekt Bez slamky, do ktorého sa zapojili desiatky slovenských podnikov. Zapojiť sa mohli podniky, ktoré nechcú viac používať plastové slamky vo svojich prevádzkach a nahradia ich ekologickejšími alternatívami. Kampaň podporili aj viaceré známe osobnosti ako napríklad Táňa Pauhófová, Jano Gordulič, Veronika Cifrová Ostrihoňová, Vec či Tono. S. 

Ďalšia veľká kampaň mala názov #SupportLocal. Cieľom bolo ľuďom priblížiť šikovných Slovákov, ktorí vytvárajú kvalitné produkty. Vďaka tejto kampane predstavili desiatky Slovákov, ktorých tvorbu sa oplatí spoznať. Okrem toho sa spojili so 4 lokálnymi značkami a vytvorili vlastnú limitovanú módnu kolekciu, ktorá je aj ekologická. 

Stránku Noizz tvorí tím ľudí s rôznymi záujmami, pričom každý vyniká v inej oblasti. Sú to novinári, ktorí hľadajú pre ľudí zaujímavé témy a do každej témy sa púšťajú s veľkým nasadením. Core tímu redaktorov, ktorý pre teba robí Noizz, sa skladá zo šéfredaktorky Alexandry Krajčírovej a tímu redaktorov – Martiny Beňovej, Kataríny Korytárovej, Ivana Rosu, Kristíny Garaiovej a Gabriely Holkovej.